No nyt en voi muuta sanoa kuin että nyt voisin pikku hiljaa lopettaa sairastamisen. Koko sairaana oleva jaksohan alkoi jo syyskuun lopulla, oli armoton myyräkuume/mahahaava/mahalaukussa jonkin sortin tulehdus jonka yhteydessä sain nauttia ihanasta mahalaukuntähystyksestä. Olin siis sillon n. 6 viikkoa lääkekuurilla, sen jälkeen sain pari mahtavaa tulehdusta johon ei ensimmäinen lääkekuuri enään tehonnut, olin kenties jo niin täynnä lääkkeitä ja vastustuskyky oli vain enään kaukainen käsite. Olin jopa pari päivää terve, uutena vuotena ja pari päivää sitä ennen. Juuso lähti 1. päivä thaimaahan, jonka jälkeen myös olin pari päivää terveenä, kunnes! Nyt on virusperäinen tulehdus nielurisoissa ja lääkekuuria en saanut/ottanut. Särkylääkkeitä ja desinfioivia lääkkeitä nyt. Onneksi nielu ei ole enään niin kipeä. Täytyy myöntää että Juuso on ollut aika sankari, kestänyt mun sairasoikuttelut ja oikuttelut yleensäkin ja ollut henkisenä ja fyysisenä tukena melkein koko ajan. Rakastan. 

Vaikka olen ollut hieman kipeänä olen ehtinyt myös alennusmyynteihin sisarusten ja parhaan ystävän kanssa! Oli todella mahtava shoppausreissu jumbossa ja flamingossa, vaikka mulla on todella paljon vastaan tollaisia suuria ostoskeskuksia, niin silti oli pakko käydä flamingossa katsomassa elokuva. Täydellinen päätös tyttöjen reissulle oli leffa nimeltä Naiset. Koko leffassa ei periaatteessa tehty mitään muuta kun puhuttu miehistä mutta leffassa kuvattiin vain kerran vastakkaisen sukupuolen edustajaa, aivan lopussa, ja kuvattu edustaja oli juuri syntynyt vauva. Sen asian huomasin kyllä vasta lopussa kun aloin miettimään sitä, todella mielenkiintoinen ja ihan hyväkin leffa. Heti kun kulta palautuu takaisin Suomen maaperälle ajattelin pakoittaa sen mun kanssa katsomaan jotain hyvää leffaa. :) Täytyy muistaa kiittää uudestaan vielä rakasta isipappaa ja veljeä keneltä sain finnkinon lippuja joululahjaksi.


Säät ovat myös olleet ihan mahtavat! Se on positiivistä. :) Tarkoitus olisi päästä viikonloppuna luistelemaan isille.